Umów się na spotkanie: +48 535 202 564
Umów się na spotkanie: +48 535 202 564
Polityka prywatności dotyczy wszelkich aspektów przetwarzania danych osobowych w serwisie (dalej „SERWIS”), prowadzonym przez firmę Marcin Soczko & Partnerzy z siedzibą przy al. Jana Pawła II 22 w Warszawie, zwanego dalej „ADMINISTRATOREM”, z którym we wszystkich sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi możesz skontaktować się również za pomocą poczty elektronicznej pod adresem biuro(at)soczko.pl.
Dane osobowe użytkowników SERWISU są przetwarzane w następujących sytuacjach:
W każdym z w/w przypadków skorzystania z SERWISU Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO; Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.)
ADMINISTRATOR zapewnia, że chroni Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami bezpieczeństwa informacji, w szczególności komunikacja SERWISU podczas wyświetlania go na urządzeniu użytkownika z serwerem odbywa się przy wykorzystaniu protokołu szyfrującego SSL, co sprawia, że udostępnianie danych osobowych za pośrednictwem formularza kontaktowego SERWISU odbywa się w pełni bezpiecznie.
Podstawa i Cel przetwarzania Twoich danych osobowych uzależnione są od sytuacji przetwarzania:
Odbiorcami Twoich danych mogą być partnerzy współpracujący w ramach struktury organizacyjnej ADMINISTRATORA oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu ADMINISTRATORA, na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania.
Zaimplementowane wtyczki Google Analitics powodują, że dane dotyczące korzystania z naszej witryny są przekazywane do dostawcy usługi, tj. Google LLC, poza Europejski Obszar Gospodarczy. Transfer danych następuje do Stanów Zjednoczonych, gdzie na mocy niektórych programów bezpieczeństwa narodowego, amerykańskie władze publiczne mogą uzyskać dostęp do Twoich danych.
Czas przechowywania zależy od sytuacji przetwarzania:
Przysługuje Ci (z zastrzeżeniem podstawy przetwarzania) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do żądania usunięcia danych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofania zgody możesz dokonać wysyłając wiadomość na adres biuro(at)soczko.pl.
Ciasteczka (ang. cookies) stanowią informacje tekstowe przesyłane przez serwer www na Twoje urządzenie, którego używasz przy korzystaniu z SERWISU.
Ciasteczka zawierają:
SERWIS nie pobiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Ciasteczka służą nam do:
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy SERWISU mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies, blokować do nich dostęp innych firm bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika SERWISU.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Dodatkowo Użytkownik SERWISU może ustawić w Ustawieniach plików cookies
Korzystając ze stron SERWISU wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z niniejszą polityką.
Biuletyn informacyjny „Newsletter” zawiera m.in. artykuły dotyczące ochrony danych, bezpieczeństwa informacji, oferty, informacje o szkoleniach.
Subskrybentem Newslettera zostaje osoba, która spełniła następujące warunki:
Podanie adresu email oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie, w celu przesłania linku aktywacyjnego, a po jego kliknięciu na zapisanie adresu email w bazie danych i dostarczanie nań Newslettera.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres subskrypcji Newslettera, tj. do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych w tym celu.
Zgoda może zostać wycofana skutecznie tylko w jeden z poniższych sposobów:
W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, ADMINISTRATOR udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w ramach SERWISU oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Subskrybenta podczas rejestracji do usługi Newsletter.
Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie.
Data ostatniej modyfikacji: 04.04.2019 r.