Szkolenia

Szkolenia RODO

Przeszkolenie pracowników jest zazwyczaj naturalną konsekwencją wdrożenia w organizacji systemu ochrony danych osobowych. Szkolenia obejmują przepisy o ochronie danych osobowych, oraz wiedzę na temat wewnętrznych procedur przetwarzania danych – wynikających z dokumentacji ochrony danych osobowych – obowiązujących w danej organizacji.

Szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych przeznaczone są dla pracowników i kadry kierowniczej organizacji. Powinny w nich uczestniczyć przede wszystkim osoby przetwarzające dane osobowe klientów, pracowników i innych kategorii osób oraz osoby zarządzające systemami teleinformatycznymi.

Jaki jest zakres szkolenia?

Zakres każdego szkolenia może być ustalony indywidualnie, w zależności od potrzeb organizacji.

Szkolenie z ochrony danych osobowych obejmuje w szczególności:

  1. Źródła wymagań dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych;
  2. Podstawy prawne ochrony danych w Polsce;
  3. Wyjaśnienie podstawowych pojęć;
  4. Obowiązki pracowników przy przetwarzaniu danych, wynikające również ze szczególnych przepisów prawa;
  5. Odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych;
  6. Przykłady naruszeń;
  7. Realizacja wymogów techniczno-organizacyjnych;
  8. Wskazówki dotyczące postępowania z danymi w kontaktach z różnymi administratorami danych;
  9. Wewnętrze regulacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych;
  10. Realizacja wymagań systemu ochrony danych osobowych w organizacji.

Co wyróżnia nasze szkolenia?

Chcę przeszkolić pracowników

Jestem zainteresowany ofertą szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych

Pozostałe usługi

  • Szkolenia

    Szkolenia RODO Przeszkolenie pracowników jest zazwyczaj naturalną konsekwencją wdrożenia w organizacji systemu ochrony danych osobowych. Szkolenia obejmują przepisy o ochronie danych osobowych, oraz wiedzę na temat wewnętrznych procedur przetwarzania danych

  • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodny z normami ISO

    Pomagamy osiągnąć zgodność z normą ISO 27001 System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) to zbiór norm i procedur funkcjonujących w organizacji, służący zapewnieniu bezpieczeństwa informacji przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Prawidłowo